Post by diaderthosose on Feb 17, 2022 12:44:03 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tower Defense - strategy games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tower Defense - strategy games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Tower Defense - strategy games 2022 version ▞▞▞
Goede graphics goede games
Geweldig spel, maar ik wou dat je edelstenen kon verdienen voor het voltooien van een level
Geweldig spel om te spelen jongens, want ik heb maar één hand om mee te spelen...🙋♂️
Eerdere bugs verholpen. Ik vind dit een goed spel Bedankt
Goed spel
Leuk spel, maar het loopt vast in fase 21 na golf 4/16. Het stopt gewoon en er gebeurt niets. Vijanden komen niet meer aan. Het is niet bevroren, ik kan torens verkopen/upgraden, maar vijanden komen niet verder.
Tower Defense - strategy games Estratégia bcf
Ik speel met dit spel
Bla blsa
Het is dus een leuk torenverdedigingsspel en ik ben met plezier mijn torens aan het upgraden zonder echt geld uit te geven
Ik heb 2 sterren gegeven omdat ik het spel leuk vind, maar groot, maar je krijgt niet de gratis edelstenen of de power-ups de video's werken niet en de gratis edelstenen komen niet op je bank
Briljant spel...moet spelen
Tower Defense - strategy games استراتژی ybk
Mooi hoor
Onzin onmogelijk tenzij je betaalt voor upgrades.deleted
Tien keer jongens game brfor3e en nadat ik de wapens op tafel heb gelegd
Ik hou van de strategie van het spel en de uitdagingen... Wat een goed idee zou zijn, is als je je torens zou kunnen aanpassen, zoals kleur en vormen en zo.
Tower Defense - strategy games रणनीति kifz
Geweldig
Je spel is nogal afschuwelijk. Omdat het gewoon een knock-off is, maakt dat het nog erger. Zoveel bugs.
😊
Leuk spel
Leuk origineel torenverdedigingsspel, leuk. Het is ontspannend en vermakelijk tegelijk
Heel interessant
Saai
Ik wou dat er meer informatie was over wat elke toren deed?
Incredible Monster City Battle Laika ziņas hcc
Het is oke
Vrij
leuk spel
Eerste poging, en het spel blijft al hangen.....
Echt een goed spel
Omdat de ontwikkelaar zo snel en eerlijk antwoordde, zal ik dit op een leukere en betere manier herformuleren. Het heeft echt potentieel, maar het heeft instructies nodig, uitleg over de toren (zelfs als het maar een soort woordenlijst is), indicatoren van wat het upgraden van de torens zal doen... met defensie-eenheden zou geweldig zijn. Ik zie dat ik de schuttertoren te vroeg heb beoordeeld, maar alsjeblieft. Informatie is het grootste wat deze game mist. Verder is het best ok
Geweldig spel! Leuk & verslavend
Geweldig spel